زیباترین

زیباترین و دیدنی ترین عکس های دنیا

زیباترین

زیباترین و دیدنی ترین عکس های دنیا

سوپر استارهای دماغ گنده ای دنیا+عکس


کدام ستاره های سینما و تلویزیون دنیا بزرگ ترین دماغ ها را دارند؟+عکس

برترین ها به نقل از مجله تندرستی: خیلی ها فکر می کنند ستاره های سینما و تلویزیون و یا به طور کلی افراد مشهور کاملا بدون عیب و نقص هستند و اصلا به همین دلیل موفق و مشهور شده اند. از گریم های سنگین و ترفندهای تبلیغاتی و عکاسی که بگذریم خیلی از ستاره ها نه تنها بی عیب و نقص نیستند که گاهی از یک فرد معمولی هم عیب و ایراد بیشتری دارند اما باز هم محبوبند. خلاصه دلیل موفقیت این افراد بینی شان نیست.

تازه از این حرف ها هم که بگذریم، محققان معتقدند بینی بزرگ باعث می شود از بعضی از بیماری ها و مشکلات سلامت دور بمانیم.


اکنون با ستاره های ایرانی و خارجی که بزرگ ترین دماغ ها را نسبت به سایر سوپراستارها دارند آشنا می شویم: 

 

1- رابرت دنیرو

بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است که خیلی ها او را نماد یک بازیگر حرفه ای و تمام عیار و یکی از بازیگران محبوبشان می دانند. رابرت دنیرو تا به حال دو بار برنده جایزه اسکار شده که یکی از آنها به دلیل بازی در قسمت دوم فیلم پدرخوانده بوده است.

دنیرو امسال نیز با فیلم «دفترچه راهنمای خوشبختی» به روزهای اوجش برگشته است. این بازیگر به طور معمول با کارگردان معروف – مارتین اسکورسیزی – کار می کند. بینی بزرگ دنیرو نه تنها مانعی برای محبوبیت و شهرتش نیست که به قول خیلی ها به نفع آن نیز عمل کرده است.

سوپراستارهای دماغ گنده!


2- رابرت جونیور

بازیگر به شدت پولساز سال های اخیر که همه فلیم هایش خوب می فروشند. اگر از سینمای ابرقهرمانی خوشتان می آید حتما فیلم های انتقام جویان و مرد آهنی را دیده اید. اگر هم از فیلم های ماجرایی و کارآگاهی خوشتان می آید که احتمالا او را در فیلم های اخیر شرلوک هلمز دیده اید که چگونه در نقش یک هلمز فعال و متفاوت ظاهر می شود.

رابرت داونی ونیور بینی نوک پهنی دارد اما یک بار توانسته در گلدن گلاب جایزه بگیرد و یک بار هم نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. آیانیازی دارد به بینی اش فکر کند؟

سوپراستارهای دماغ گنده!


3- اوون ویلسون

از فیلم «نیمه شب در پاریس» خوشتان آمده است؟ برگ برنده این فیلم بازی اوون ویلسون است که به گرمی فیلم افزوده. این سوپر استار و فیلمنامه نویس نسبت به سایر همکارانش بینی بزرگتری دارد که ساختارش فاصله زیادی با آن چیزی دارد که به عنوان بینی استاندارد مطرح است. بینی او انحناهای خاصی هم دارد و کج و کوله است.

سوپراستارهای دماغ گنده!


4- امیر جعفری

هنوز اصطلاح های معروفش مانند «خوب پنیریه ... خووووب» یا «آی کاووسی، آی کاووسی» از سریال طنز شهر قشنگ در یادها مانده است. مجموعه های طنزی که امیر جعفری بعد از آن سریال موفق بازی کرد یا این اواخر که بیشتر در سریال های جدی حضور پیدا کرد باعث شد امیر جعفری به محبوبیت وشهرت زیادی برسد. بینی جعفری بزرگ و استخوانی است اما واقعا چه کسی به این قضیه اهمیت می دهد؟

سوپراستارهای دماغ گنده!http://beautiful-pictur.blogsky.com/1392/08/02/post-99/%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C


5- علیرضا خمسه

همه این بازیگر را می شناسیم و نیازی به معرفی ندارد. متولدین دهه 1360 او را اولین بار در برنامه هوشیار و بیدار شناختند و طی این سال ها خاطرات زیادی از کارهای او دارند. خمسه فارغ التحصیل رشته روانشناسی است و توانسته در سال 87 برای بازی در فیلم «بیست» سیمرغ بلورین را دریافت کند. اگرچه بینی خمسه درشت و استخوانی و کاملا توی چشم است اما موقع اهدای جایزه هیچ کس هیچ حرفی از بینی اش به میان نیاورد و تنها هنرش ستوده شد.

سوپراستارهای دماغ گنده!


6- امین حیایی

امین حیایی، هنرپیشه همیشه جوان و محبوب کشوران که انگار اصلا خیال پیر شدن ندارد، قبل از اینکه بینی اش را عمل کند، دارای بینی با قوس وخمیدگی نسبی به سمت جلو بود. اگرچه او بینی اش را به تیغ رجاحی سپرده است اما قبل از آن کسی به این مسئله توجهی نمی کرد وبینی اش به هیچ وجه مانع از هنرنمایی و موفقیت او نمی شد. اگرچه خیلی از بازیگران راه او را انتخاب می کنند و بینی شان را عمل می کنند اما خیلی وقت ها با همین کار تناسب معمولی صورتشان را بر هم می زنند.

سوپراستارهای دماغ گنده!http://beautiful-sis.mihanblog.com/post/224


7- ژرژ دی پاردیو

بازیگر مشهور فرانسوی است که خبر پذیرفتن تابعیت روسی در چند ماه گذشته برای فرار از مالیات های دولت فرانسه حسابی سر و صدا به پا کرد و او را تبدیل به تیتر یک رسانه ها کرد. یکی از فیلم های معروف دی پاردیو که در تلویزیون ایران هم پخش شد، بینوایان است که در نقش ژان وال ژان در ذهن ما باقی مانده است.

بازی او در فیلم فتح بهشت با آن موسیقی زیباش نیز به معروفیت او افزوده است. دی باردیو توانسته دو بار جایزه گلدن گلاب را دریافت کند و یک بار هم جایزه سزار را به خانه برده است.

سوپراستارهای دماغ گنده!


8- تام کروز

بازیگر مشهور فیلم هایی مانند تاپ گان، گزارش اقلیت، آسمان وانیلی، جک ریچر و نسیان آنقدر معروف و محبوب هست که دیگر کسی کاری به این ندارد که نوک بینی مدل اصطلاحا رومی او اینقدر به سمت جلو خمیده شده و حالت چرخشی پیدا کرده است.

سوپراستارهای دماغ گنده!

تام کروز به دلیل بینی اش در سینما موفق نشده است؛ بلکه استعداد ذاتی و تلاش و پشتکارش او را به این حد از موفقیت حرفه ای رسانده است. اگرچه او سال ها با مشکل پولیپ بینی درگیر بود وس رانجام دوس ال پیش آن را عمل کرد تا به قول خودش نفس راحتی بکشد.منبع: برترین ها


نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ق.ظ http://satin66.blogfa.com

جالب بود ،اما بهتر بود اسم از عمل زیبایی نمیزدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد