زیباترین

زیباترین و دیدنی ترین عکس های دنیا

زیباترین

زیباترین و دیدنی ترین عکس های دنیا

فقیرترین ستاره های فوتبال دنیا+عکس



معمولا وقتی نام ستاره های فوتبال را می شنویم تصویر خانه های مجلل،ماشین های گران قیمت و هتل های لوکس در ذهن ما نقش می بندد. ممکن است در اکثر موارد اینگونه باشد اما همیشه اینگونه نبوده بخصوص در دوران کودکی و پیش از ستاره شدن برخی ستاره های فوتبالی بوده اند که فقر و محرومیت درد آوری را تجربه کرده اند. امروز برعکس توجه همیشگی ما که به دنبال جستجوی پردرآمد ترین ستاره های فوتبال جهان هستیم با فقیر ترین ستاره های فوتبال دنیا آشنا می شویم.
 

بازیکنان فوتبال در طول سال درآمد زیادی کسب می کنند به خصوص اگر قرار باشد در یک لیگ اروپایی بازی کنند اما همین میلیاردهای چمن سبز زمانی بسیار فقیر بوده اند.

به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ آنچه در ادامه می آید نگاهی اجمالی به فوتبالیست هایی است که در فقر به دنیا آمدند و در فقر هم بزرگ شدند اما  استعداد ذاتی شان در فوتبال آنها را به ثروتی نجومی رساند و خانواده و حتی اطرافیانشان را از بدبختی و نداری رهاند.

1 - ریوالدو

ریوالدو بهترین بازیکن سابق جهان در چهل سالگی هنوز هم فوتبال بازی می کند. او اکنون در رفاه کامل به سر می برد و با ثروتی که دارد می تواند حتی نواده ها و نتایج خود را بی نیاز کند اما همین مولتی میلیاردر زمانی در فقر شدیدی زندگی می کرده است. فقر خانواده ریوالدو آنچنان زیاد بود که آنها حتی غذای کافی برای خوردن نداشتند تا ریوالدو دچار سوء تغذیه شود. جالب است که این سوء تغذیه بر روی چهره او هم اثر گذاشت و هنوز هم می توانید ردی از این سوء تغذیه را بر روی چهره تکیده و لاغر این مهاجم تکنیکی برزیلی ببینید.

فقیر ترین

2- رونالدو

دیگر فوتبالیست فقیر دنیا هم از برزیل می آید. رونالدوی برزیلی که چند سال پیش به دلیل چاقی مفرط و ضعف جسمانی مجبور به کناره گیری از فوتبال شد نیز هم اکنون ثروتی نجومی و خیره کننده دارد اما او هم همانند ریوالدو در خانواده ای به دنیا آمد که حتی پول کافی برای خرید مواد  خوراکی نداشتند. رونالدو زمانی که به تازگی فوتبال را آغاز کرده بود با پای پیاده به محل تمریناتش که کیلومترهای دورتر از خانه شان بود می رفت چون حتی پول کافی برای خرید بلیت اتوبوس نداشت. آثار این محرومیت از دقت عمیق در عکس او هم دیده می شود.

فقیر ترین

3- مسی

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا هم اکنون در کنار کریس رونالدو بالاترین دستمزد سالیانه را دریافت می کند. او اکنون در بوینس آیرس و بارسلونا ملک و املاک زیادی دارد اما همین بازیکن نیز زمانی در فقر شدیدی زندگی می کرده است. مسی در دوران کودکی مشکلی هورمونی داشت اما خانواده این بازیکن پول کافی برای درمان او نداشتند. اگر باشگاه بارسلونا نبود و اگر این استعداد بزرگ فوتبال آرژانتین را تحت حمایت خود نمی گرفت مسی اکنون نه تنها در سطح اول دنیا فوتبال بازی نمی کرد بلکه با توجه به مشکلات هورمونی اکنون با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کرد.

4- دوایت یورک

یورک اکنون فوتبال را کنار گذاشته اما هرگز از یاد هواداران منچستریونایتد نمی رود چرا که گلزن بزرگی برای این تیم بود. این بازیکن سیه چرده در ترینیدادو توباگو به دنیا آمد کشوری کوچک و بسیار فقیر  که یورک از دل همان فقر به فوتبال دنیا معرفی شد. یورک در خانواده ای بسیار فقیر به دنیا آمد ، پدرش یک کارگر ساده بود و مادرش در رخت شوی خانه کار می کرد. دوایت یورک با ثروتی که از راه فوتبال به دست آورد در کشور زادگاهش اقدامات زیادی برای مردم فقیر انجام داد.

5- ماریو بالوتلی

این بازیکن غنایی الاصل هم اکنون در آث میلان بازی می کند و عضو تیم ملی ایتالیا هم است. بالوتلی نیز از یک خانواده فقیر به فوتبال دنیا معرفی شد. پدر و مادر او یک زوج مهاجر غنایی ساکن پالرموی ایتالیا بودند و ماریو نیز در این شهر متولد شد. هنگامی که کودکی بیش نبود والدینش به دلیل فقر او را به یک خانواده ایتالیایی واگذار کردند تا ماریو هنگامی که بزرگ شود حتی نام خانوادگی آن خانواده یعنی بالوتلی را بر روی خود بگذارد. بالوتلی که  اکنون ثروت زیادی دارد حاضر نیست به خانواده اصلی خود کمک کند چرا که اعتقاد دارد پدر و مادر واقعی اش نباید او را از همان کودکی رها می کردند.

6- ساموئل اتوئو

این فوتبالیست کامرونی که هم اکنون در آستانه پیوستن به چلسی قرار دارد هم در کودکی فقر ناخوشایندی را تحمل کرد. پدر او یک کارگر ساده بود که حتی توانایی این را نداشت شکم فرزندان خود را سیر کند. اتوئو در فقر بزرگ شد اما استعداد شگرفش در فوتبال او را به ثروتی رساند که نه تنها خانواده که اقوامش را نیز از فقر نجات داد. اتوئو کمک زیادی به هموطنان فقیر خود می کند.

  اینها ستاره های فوتبالی فقیری بودند که در کودکی فقیرترین حالت برای یک ستاره فوتبال را تجربه کرده اند. منبع: جام جم آنلاین

نظرات 1 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 03:02 ب.ظ

بیچاره ها::::::::

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد