زیباترین

زیباترین و دیدنی ترین عکس های دنیا

زیباترین

زیباترین و دیدنی ترین عکس های دنیا

عکسهای دیدنی پارک دلفین های برج میلاد

عکسهای دیدنی پارک دلفین های برج میلاد

مجموعه برج میلاد دارای پارک دلفین ها شد. دلفیناریوم(پارک دلفین ها) نخستین دلفیناریوم غیرساحلی خاورمیانه ومرتفع ترین دلفیناریوم جهان است که در ایران ساخته شده است و میزبان شهروندان تهرانی در مجموعه برج میلاد است.تصاویر برج میلاد
  
 










پارک دلفین های برج میلاد تهران










برج میلاد
عکسهای دیدنی پارک زیبای دلفین های برج میلاد

منبع عکسها: سایت فردا نیوز


نظرات 6 + ارسال نظر
نفس چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 04:38 ب.ظ

من.دوبار.رفته.ام...خیلی.زیبا.بوددر.ضمن.دلفین.هم.داشت:

نگار طاهری دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 09:05 ب.ظ

این که عکس دلفین نبود
عکساش مسخره است همچنین فیلماش

اوا سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 10:53 ب.ظ

خیلى خیلى زیبا بود

انا پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:44 ق.ظ

من که یک بار رفتم بی نظیر بود و دوباره از شما سپاس گزارم .

انی شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:47 ب.ظ

خیلی عالی

السا یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:54 ب.ظ

من فکر کردم دلفین داره خیلی مسخره بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد